CM Dag 1

Vi kom till hotellet klockan 12 på natten och var väldigt trötta så vi gick och la oss direkt.
Vi vaknade upp till en varm och vindstilla onsdagsmorgon och bestämde oss för att vara på stranden. Där var vi hela dagen förutom när vi åt och var vid poolbaren och då passade vi även på att bada i poolen. Det var en djup och en lite grundare som satt ihop med ett vattenfall. Hela hotellet var jättefint och mysigt och stranden och havet var helt underbart! Maten var mycket att välja på och var jättegod (för att inte tala om frukosten! De hade ALLT! (Me gusta))
 
 
Bild på stranden tagen från hotellträdgården.
 
Bra att jag lyckades göra konstiga miner på alla bilder vid havet! -,- haha
 
Bild på en liten del av poolen tagen från vår balkong.



   » Julia

    Det ser underbart ut! Hoppas du hade det bra, så glad för din skull!! :) xoxo

Svar: Ja jag har haft det mer än bra och tack, jag är också glad för min skull! :') haha skojjar men det hade varit ännu mer perfekt om du och Z hade varit med! :) xoxo
Sandra .


        2012-07-25 ♥ 19:27:39 
       Webb: http://jinspo.blogg.se



Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0