I'm Back!

Hejhej! 
 
Nu är jag hemma igen, trött men belåten! haha
Jag var i ett paradis kallat Cala Mesquida som ligger på Mallorca. Så nu har jag legat vid polen och druckit svalkande drinkar och ätit smaskig melon några dagar och resten låg jag vid den vita stranden och det superklara ljusblåa havet ♥ På kvällarna var det olika uppträden som vi tittade på samtidigt som jag drack milkshake och åt lyxig glass! Jag har helt enkelt levt livet :D
 
Jag fotade ca 900 bilder (whoops) och jag tänker lägga upp en hel del av dem! (Men absolut inte alla!!)
 
Jag berättar lite mer om vad jag gjorde varje dag senare och jag börjar med att vissa den här bilden! :)
 
(Håll utkik efter bilderna med Mallorca "frimärket" på och jag har även gjort en kategori som heter Mallorca)
 
 
XOXO






Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0