Summer After High-School...

.... When we first met, we made out in your Mustang to Radio head, and on my 18th birtday we got matching tattoos... - Katy Perry - The One That got Away.
 
Fantastisk låt! Den akustiska versionen är så himla fin!
 
Dagen innan midsommarafton var jag och några vänner och spelade fotboll, badade och njöt av det underbara vädret! (som förresten spårlöst har försvunnit?!) Hade supertrevligt iaf! Så tack för den dagen ♥
 
Nästa vecka åker jag och Julia på ridläger(!!!!) Ska bli så himla roligt och skönt att komma iväg lite och jag har längtat ihjäl mig efter att rida! Men det blir alltså ingen uppdatering nästa vecka så att ni vet! 
 
 Mobilbilder från "utflykten"...






Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0