TGIF

Haha tänkte bara berätta om min knasiga hund! 
 
Jag har knappt några bra bilder på min hund. Det är inte det att jag aldrig fotar honom för det gör jag! Nej, det är för att han vägrar vara med. Han är som ett tjurigt barn och vänder bort huvudet eller helt enkelt går iväg! När han väl tittar i kameran och "är med" så lyckas han se jättesur ut!! 
 
Jag bad mamma följa med ut och fota oss en dag och det var absolut inga undantag då! Nej, han skulle inte vara med!! På den här bilden (här under) så håller jag honom för att han ska stanna kvar och då demonsterar han genom att titta bort! I stort sätt alla bilderna blev såhär (de andra få lyckas han komma ur mitt grepp och gå iväg!!) 
 
TRÅKIG HUND ELLER VADDÅ? haha man jag älskar honom ändå! ♥
 
 



   » DIYS

    Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3


        2012-09-19 ♥ 12:56:51 
       Webb: http://diys.blogg.se



Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0