Godmorgon!

Sådärja då var Winter Edition designen på plats! Jag pysslade ihop den igår lite snabbt även om jag hade viktigare saker att göra... Antar att jag ville rymma iväg från verkligheten ett tag och gör något som jag tycker är roligt!
 
Men jag får ta smällen idag och sitta och skriva historia uppsats om Kubakrisen nästan hela dagen... Det är tanken iaf! Sen emellan varven behöver jag plugga spanska också eftersom jag har prov på onsdag! 
 
Bild från förra veckan när jag kände mig betydligt gladare än jag gör just nu :)



   » egbert - egbert who? - zoé

    KEEP UP THE GOOD WORK!!
Designen är superfin och jag lider med dig, jag. hatar. uppsatser. xoxoxooxo


        2012-12-07 ♥ 16:31:08 



Namn:            Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:        

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0